آ
-
آمیخته گردشگری
بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
ا
-
اپلیکیشن
بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
اپلیکیشن اموزشی
بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
اثربخشی سازمانی
تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
ارزش تجربی
تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
انتخاب ویژگی
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
ب
-
بازاریابی دیجیتال
بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
بازده انباشته غیر عادی شرکت
برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
بازیابی کارآموز
ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
بانکداری الکترونیک
یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
بردار پشتیبان
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
بررسی منابع
بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
بهداشت و درمان
بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
بور س اوراق بهادار تهران
برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
بیماران قلبی
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
پ
-
پرازش تصویر
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
ت
-
تامین اجتماعی
بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
تجارت الکترونیک
ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
تجارت الکترونیک
تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
تحقیقات توصیفی-همبستگی
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
تداوم استفاده
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
تشخیص بیماری قلبی_ عروقی
بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
تشخیص تقلب
یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
تعامل
تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
تغییر فضا
تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
تغییر فعالیت
تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
چ
-
چاقی
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
خ
-
خانۀ هوشمند
تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
خلاقیت
بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
د
-
داده کاوی
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
دانش خارجی
مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
دانش داخلی
مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
درخت تصمیم
یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
درگیر شدن در سایت
تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
دسته بندی
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
دیجی کالا
تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
ر
-
رابط کاربری
بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
رایانش مه
بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
رسانه
تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
رضایت گردشگر
بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
رضایتمندی مشتری
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
رفتار خرید
تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
س
-
سازمان
بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
سازمان تامین اجتماعی
ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
سازمانها
ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
سیستم پشتیبان تصمیم گیری
ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
سیستم تصمیم یار هوشمند
بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
سیستم خودتطبیق
توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
سیستم های اطلاعاتی
بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
سیستم های بهداشت و درمان
بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
سیستم یادگیری الکترونیکی
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
ش
-
شرکت های کوچک و متوسط و دوران پسا کرونا
بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
ض
-
ضریب واکنش سود
برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
ط
-
طبقهبندی متن
ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
طراحی رابط کاربری گرافیکی
بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
ع
-
عدم قطعیت
توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
عملکرد صادراتی
مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
ف
-
فرا ابتکاری
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
فرهنگ سازمانی
ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
فضای مسکونی
تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
فناوری اطلاعات
ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
ق
-
قابلیت پویا
بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
قابلیت نوآوری
بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
قصد حمایت
تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
ک
-
کارکنان تامین اجتماعی
ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
کسب و کار
ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
کیفیت خدمات
بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
کیفیت زندگی کاری
ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
ل
-
لاغر
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
م
-
محیط نوتروسفیک
یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
مدل تداوم استفاده از IS
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
مدیریت
بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
مدیریت تکنولوژی
تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
مدیریت دانش
مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
مدیریت روابط با مشتریان
ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
مزیت رقابتی
بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
مشتریان
تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
معادلات ساختاری با حداقل مربعات جزئی
ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
منطق خود تطبیق
توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
منطق فازی
ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
مهارت کارآفرینانه
مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
ن
-
نگرش به سایت
تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
نوآوری سازمانی
تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
و
-
واژگان کلیدی: توانایی مدیتی
برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
وبسایتهای پرسوجو
ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
وفاداری به مقصد گردشگری
بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
وفاداری مخاطبان
تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
وفاداری مشتری
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
ه
-
همسانی
تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
هوش مصنوعی سلامت دیجیتال
بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
ی
-
یادگیری تقویتی عمیق
توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
یادگیری سیار
بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
یادگیری عمیق
ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
یادگیری ماشین
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
یادگیری ماشین
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد